12 Şubat 2014 Çarşamba

Marvel filmleri

Merhaba arkadaşlar bu yazımda size bazı Marvel yapımı filmlerden söz edicem. Benim gibi film hastalarının özellikle bu yazıyı okumasını tavsiye ederim. 

1. İron man - demir adam
Demir adam hayranları için müthiş bir film. Filmi izledim ve tavsiye ediyorum. Çok aksiyonlu bir film olduğu için zevkle izleyebilirsiniz. Ayrıca size demir adam serisinin 3 filmden oluştuğunu söylemeyi unutmuşum.

2. İlk yenilmez: kaptan amerika
Tek kelimeyle harika birçok dövüş sahnesi  ve aksiyon var. ( tavsiye edilir )


3. Avengers -  yenilmezler
Belkide marvel'ın en güzel filmi. Çünkü bu filmde birden çok süperkahraman  bir araya geliyor. Ve filmi daha sürükleyici hale getiriyor.

4. Hulk 
Açıklama yapma ihtiyacı duymuyorum çünkü adındanda belli olduğu gibi hulk'ı anlatıyor.

5. Blade
Blade'in bir marvel karakteri olduğunu biliyorum ama filmini izlemedim. Gerçi kendi hakkındada fazla bilgim yok ama bu filmin güzel olduğunu duymuştum.


Şimdilik benden bu kadar belki daha sonra birkaç film daha yazarım. İyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder